الگوهایی برای چیدمان زیر سینک، داخل و روی کابینت

بحث چیدمان کابینت از مهمترین اصول در هر آشپزخانه‌ای است. برای راحت تر استفاده کردن از لوازم و  برداشتنشون بهتره بهشون نظم بدیم. می تونید از جدا کننده های فلزی یا چوبی برای کابینت‌ها و کشوها استفاده کنید.
حالا در ادامه می خوایم به انواع چیدمان کابینت با عناوین زیر بپردازیم:

  1. چیدمان زیر سینک ظرفشویی
  2. چیدمان کابینت آشپزخانه
  3. چیدمان روی کابینت

چیدمان زیر سینک ظرفشویی

معمولاً در کابینت زیر سینک لوازم تمیز کننده و سطل زباله و اینجور وسایل را نگهداری می کنند که مرتب سازی اون همه بطری کنار هم کار مشکلی هست. می تونید از سبدهای فلزی یا پلاستیکی برای تفکیک و سازماندهی لوازم استفاده کنید. در ادامه برای ایده گرفتن نوع چیدمان زیر سینک ظرفشویی چند نمونه عکس آورده شده است:

چیدمان کابینت آشپزخانه

چیدمان داخل کابینت با اینکه با وجود درب‌ها، نمایان نیست ولی از اهمیت زیادی برخوردار است. همه وسایل داخل کابیت ها برای روزمره استفاده نمی‌شوند. پس بهتره ظروف مورد استفاده و کاربردی روزانه رو در دسترس قرار بدیم تا همیشه راحت باشیم. برای چیدن ظروف داخل کابینت بهتره اول ظروفِ بزرگتر رو جای بدیم و بعد کوچکترها رو. فضای داخل کابینت و کشوها رو می تونید با توجه به نوع ظروف و لوازم آشپزخانه با انواع جدا کننده‌ها، تفکیک کنید.

چیدمان روی کابینت

برای چیدمان روی کابینت‌ها باید دقت داشته باشیم که خیل شلوغ نشه، چون موقع آشپزی هم طبیعتاً ظروف زیادی استفاده میشند و روی کابینت قرار می گیرند، پس باید دور و برمون خلوت باشه تا با آرامش بتونیم کارهامون رو انجام بدیم. سعی کنید نزدیک اجاق گاز ظرفی قرار ندهید، چون به هرحال موقع آشپزی ممکنه روغن روی ظروف بپره.
از آنجایی که لوازم روی کابینت قابل دید هستند بهتره خیلی هوشمندانه چیدمان بشند که علاوه بر زیبایی  بصری دست و پاگیر هم نباشند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *